Dankbaar voor de lieve woorden en donaties!
Hoi allemaal,
Als eerste iedereen heel erg bedankt voor de lieve woorden en de donaties voor het onderzoek naar MID. Wij zijn hier als ouders heel erg dankbaar voor.
Het was een erg emotioneel interview, maar wat is het mooi verwoord en in beeld gebracht. Het leven met een kind met infuusvoeding is erg intensief en de gevaren daarvan zijn iedere dag aanwezig. Voor ons is het een deel van ons leven geworden en we vechten voor de beste kwaliteit van leven voor ons dochter Tessa. Dat verdient ze!
We hopen op een mooie toekomst voor alle MID kinderen.
Carpe diem!
Liefs, Lennart, Arianne, Tessa en Fenna