In de publiciteit

30-12-2024 | 12:23

Eerste Kerstdag stonden we prominent online op de RTL Nieuws app met een artikel over onze Thijs en ons gezin. 
We wisten natuurlijk dat dit eraan zat te komen, maar een dag ervoor kreeg ik toch een beetje koudwatervrees. Want ja, je zet je kind toch in de etalage en hij als driejarige weet niet eens wat een etalage is, laat staan wat de mogelijke impact is op zijn toekomstige leven. Maar we doen dit met een doel voor ogen: bewustwording creëren over de zeldzame aandoening MID én daarmee meer geld inzamelen voor onderzoek naar deze verschrikkelijke aandoening. En dat er door onderzoek (veel) meer toekomstig leven is voor Thijs. Een toekomst waarin hij zijn ouders mag gaan verwijten dat we over hem hebben verteld, ondanks dat we dit met zoveel mogelijk liefde doen. Voor hem. En voor onszelf, omdat we hem niet kunnen missen. 

En we zijn erachter gekomen dat alle Thijssen/Thijzen/Tijsen echt supermensen zijn. Een waanzinnige hoeveelheid van Thijs' naamgenoten heeft zich verenigd voor onze kleine Thijs en gedoneerd. Deze actie heeft ons en heel veel mensen om ons heen ontzettend veel plezier gebracht. Tegen de tijd dat Thijs zijn eigen telefoonnummer heeft, wordt hij graag lid van de club :-)

Er is inmiddels al een heel groot bedrag opgehaald, mede door deze publiciteit. Voor iedereen die op welke manier op een positieve manier heeft bijgedragen (en dat zijn heel veel mensen): super (echt!) bedankt! Wát een mooi kerstcadeau.